Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Είμαστε αφοσιωμένοι στην ικανοποίηση των πελατών μας και επιθυμούμε να παρέχουμε μια εύκολη διαδικασία επιστροφής προϊόντων και επιστροφής χρημάτων. Παρακαλούμε διαβάστε την παρακάτω πολιτική για να κατανοήσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν για τις επιστροφές.

1. Δικαίωμα Επιστροφής Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς να χρειάζεται να αναφέρετε τον λόγο της επιστροφής. Η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί, εφόσον το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο, αμετάβλητο και στη συσκευασία του, όπως παραδόθηκε.

2. Διαδικασία Επιστροφής

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Επικοινωνία με το κατάστημα: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του [email protected] ή 2811 812919 εντός των 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
  • Αίτηση Επιστροφής: Στείλτε το προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων παραγγελίας και της απόδειξης αγοράς.
  • Έγκριση Επιστροφής: Αφού παραλάβουμε το προϊόν και ελέγξουμε την κατάστασή του, θα σας ενημερώσουμε για την έγκριση ή απόρριψη της επιστροφής.

3. Κατάσταση Προϊόντων για Επιστροφή

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση για να γίνουν δεκτές οι επιστροφές. Οποιοδήποτε προϊόν εμφανίζει σημάδια χρήσης, φθοράς ή έχει αποσυσκευαστεί, δεν θα γίνει δεκτό για επιστροφή. Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια συσκευασία που παραδόθηκαν.

4. Επιστροφή Χρημάτων

Εφόσον το προϊόν επιστραφεί και εγκριθεί, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αγορά. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης της επιστροφής.

5. Ανταλλαγές Προϊόντων

Αν επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με κάποιο άλλο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε στην διαδικασία ανταλλαγής. Τα έξοδα αποστολής για την ανταλλαγή προϊόντων καλύπτονται από τον πελάτη.

6. Έξοδα Αποστολής

  • Επιστροφές: Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος αποσταλεί.
  • Ανταλλαγές: Τα έξοδα αποστολής για την αποστολή του νέου προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.

7. Ελαττωματικά ή Λάθος Προϊόντα

Εάν λάβετε ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως για να διευθετήσουμε το θέμα. Θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής και θα αποστείλουμε το σωστό ή το αντικατεστημένο προϊόν χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς.

8. Εξαιρέσεις

Ορισμένα προϊόντα μπορεί να μην είναι επιλέξιμα για επιστροφή, όπως:

  • Εξατομικευμένα ή κατά παραγγελία προϊόντα
  • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή ανοιχτεί
  • Σφραγισμένα προϊόντα που έχουν ανοιχτεί για λόγους υγιεινής

9. Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις επιστροφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω:

Τηλέφωνο: 2811 812919

Email: [email protected]